Takbir Raya : Sayunya Hati...

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh..

Sayunya hati mendengar takbir raya tadi. Pergi sudah Ramadhan 1430..Yang memang tidak mungkin akan kembali lagi kepada kita. Masih berpeluangkah kita untuk berjumpa dan menikmati keberkahan Ramadhan yang akan datang?..

Ini hari kemenangan kita. Ini hari mulia kurniaan Allah kepada hambaNya setelah sebulan berpuasa. Berjihad melawan hawa nafsu dan sebagainya. Namun, sampai di akhir bulan ini sahajakah jihad kita melawan nafsu ini? Istiqamahlah wahai sahabat. Ramadhan ini bulan tarbiyyah Allah kepada kita semua..

Apa pun..sebelum menghentikan taipan kali ini...Saya ingin memohon kemaafan daripada semua sama ada yang mengenali diri ini atau tidak mengenali. Maaf jika ada keterlanjuran kata, terlajak bicara, terkasar perbuatan dan bahasa, terlebih gurau senda, dan sebagainya yang telah menyinggung hati kalian, mengecewakan kalian, menyedihkan kalian, memarahkan kalian ( ada ke perkataan ni ) dan sebagainya, asif jiddan minkum..Walaupun ada yang hanya kenal dalam rakan blogger, namun kalam bisu ini mungkin telah ada yang menyinggung hati kalian semua. Maaf Zahir dan Batin..Selamat Hari Raya Aidilfitri..Semoga kita meninggalkan Ramadhan dengan berlipat kali ganda pahala...InsyaAllah...

Barakallahulakum...
Wallahu Taala A'lam

1 komenan anda..la la:

Salam Eidulfitri, perjuangan diteruskan,moga Iman dan Taqwa sentiasa bersama kita