Ahlan Wasahlan Ramadhan...


Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh...

Ya Ramadhan...Tak sabar rasanya nak menyambut Ramadhan 1430 ni..Tapi sempat ke dan masih berpeluang ke kita nak merasai kenikmatan keberkatan Ramadhan Al Mubarak kali ni?..

Semoga kita semua masih diberikan peluang oleh Allah untuk merasai nikmat Ramadhan pada tahun ini. Dan semoga amal ibadat kita akan diterima oleh Allah. Rebutlah segala ganjaran yang Allah janjikan kepada sesiapa yang beramal ibadat kepadaNya..

Tak sabar rasanya nak merasai keseronokan menunaikan solat Terawih..Ya Allah...bagilah peluang kepadaku untuk menunaikan Ramadhan kali ini dan mendapat lailatulqadar..Amiiin..

Alhamdulillah dapat berita yang menyenangkan kebelakangan ini. Satunya akan dapat adik sepupu yang baru..hehe..Biarlah dah ramai sepupu, tapi nak jugak sepupu yang kecik, baby.

Bulan Ramadhan ni jugak..InsyaAllah akan mencapai umur 19tahun pada 13 Ramadhan..Dengan pertambahan umur, maka bertambahlah taklifan kepada diri kita..Semoga amal selama ini diterima oleh Allah...

Akhir kalam...selamat menyambut Ramadhan Al Mubarak kepada semua umat Islam, selamat berpuasa dan selamat melipat gandakan amal ibadat kita dan terus istiqamah...InsyaAllah...

Barakallahu lakum fi barakatillah..
Wallahu Taala A'lam..

0 komenan anda..la la: