Inilah Sejarah Kami ( ISK )...26 April..

Bismillahirrahmanirrahim..

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh...

Inilah sejarah kami..Haha, macam apa pulak tajuk posting kali ini. 26 April...Ada dua sejarah dalam diri saya sendiri dan jugak pada kedua insan yang sangat saya cintai dan kasihi pada tarikh ini. 

26 April, pada 26 tahun yang lepas merupakan tarikh yang sangat bermakna buat mama dan abah saya, lafaz ijab dan qabul pada tarikh ini. Tahun ini, sudah genap mama dan abah menjadi pasangan suami isteri buat selama 26 Tahun, Alhamdulillah. Happy anniversary buat mama dan abah, semoga keluarga kita sentiasa dalam keadaan bahagia, aman, sakinah, dan berada dalam lindungan dan rahmat daripada Allah Taala. Amiiiin.

26 April tahun ini jugak merupakan satu sejarah buat diri saya sendiri. Cewahh, macam melebih-lebih pulak. Haha. Sudah genap setahun, saya joined iLuvislam.com setelah diperkenalkan oleh ustaz saya sendiri yang sekarang sedang belajar di Universiti Al-Azhar. Dulu, bermula sebagai user biasa, tapi sekarang sudah mendapat taklifan  dan bertugas sebagai moderator forum di iLuvislam.com. Waahh, hepi sangat berada dalam family iLuvislam, terasa sangat dengan ukhuwah yang dijalinkan. Walaupun tidak pernah ketemu dengan family iLuvislam yang lain, tapi rasa macam keluarga. Rasa macam dah lama kenal dan pernah berjumpa sahaja sebelum ni. Inilah nikmatnya ukhuwah fillah.

Sekadar tu sahaja coretan buat kali ini, rasa malas pulak nak menaip hari ini. Huhu. Setiap saat yang berlalu, semakin jauh kita dengan masa lampau kita. Tetapi, semakin dekat kita dengan kematian dan ajal kita yang telah ditetapkan oleh Allah. 

Wallahua'lam..

2 komenan anda..la la:

26hb April juga, insyaAllah tarikh ijab kabul cik puteri, tarikh 1st baby puteri dilahirkan, tarikh suami meninggal & kematian cik puteri sendiri...hihihihi

jangan marah, nanti kena jual..:p

pape pun, selamat menyambut hari 26 April.....semoga berjumpa lagi dengan 26 April tahun depan...depan....depan....depan...depan...depan...haih, berape banyak depan daaa

 

hehe.. trikh bkahwin brape pn ambik 26 aribulan la eh.. same ngan mama ngan abah.. hahahaha..